KTH hade en önskan att uppdatera lärosätets visuella identitet och ta ett anrikt lärosäte in i framtiden.
Öresundskraft /
Öresundskraft svarar
Inför vintern 2023/2024 satsade Öresundskraft på att informera om energiläget utifrån fyra centrala områden. Resultatet blev kampanjen ”Öresundskraft svarar”
Lidl Sverige /
Social First
Lidls närvaro på sociala medier, via igenkänningshumor, spelar en avgörande roll för att stärka varumärkets position och identitet.
Visit Sweden /
Visit Sweden
OTW har sedan 2018 samarbetat med Visit Sweden och uppdraget av kommunikation i form av film, stillbilder, formgivning, artiklar samt insikt- och rapportarbete.
ACO /
ACO – contentproduktion för sociala medier
Varumärkes- och relationsbyggande content för hudvårdsvarumärket ACO. Utifrån en utvecklad contentstrategi skapar vi en effektiv produktion av innehåll för Instagram och TikTok.
Volvo Trucks /
Volvo Trucking Adventure
Volvo Trucking Adventure, ett episkt lastbilsäventyr på över 200 mil, från Volvos hemstad Göteborg hela vägen till Nordkap, Norge.