Strategi

KTH /

Ny grafisk profil

KTH hade en önskan att uppdatera lärosätets visuella identitet och ta ett anrikt lärosäte in i framtiden.

Öresundskraft /

Öresundskraft svarar

Inför vintern 2023/2024 satsade Öresundskraft på att informera om energiläget utifrån fyra centrala områden. Resultatet blev kampanjen ”Öresundskraft svarar”

Lidl Sverige /

Social First

Lidls närvaro på sociala medier, via igenkänningshumor, spelar en avgörande roll för att stärka varumärkets position och identitet.

Visit Sweden /

Visit Sweden

OTW har sedan 2018 samarbetat med Visit Sweden och uppdraget av kommunikation i form av film, stillbilder, formgivning, artiklar samt insikt- och rapportarbete.

ACO /

ACO – contentproduktion för sociala medier

Varumärkes- och relationsbyggande content för hudvårdsvarumärket ACO. Utifrån en utvecklad contentstrategi skapar vi en effektiv produktion av innehåll för Instagram och TikTok.

Volvo Trucks /

Volvo Trucking Adventure

Volvo Trucking Adventure, ett episkt lastbilsäventyr på över 200 mil, från Volvos hemstad Göteborg hela vägen till Nordkap, Norge.

Läs in fler case