Externkommunikation & PR
Vi jobbar med externkommunikation, hållbarhetskommunikation, årsredovisningar, verksamhetsberättelse, rapporter, PR, kommunikationsstrategi, kvartalsredovisning och varumärkesbyggande kommunikation.
PR
Det blir allt svårare att nå ut i mediebruset. För att få genomslag krävs idéer som förtjänar uppmärksamhet, berättelser som ger ringar på vattnet och berättas igen och igen. Med detta som utgångspunkt tar vi oss an det kreativa PR-arbetet och skapar kommunikation som ger effekt, oavsett om du lanserar en produkt eller vill driva opinion.
Vill du veta mer? Prata med Benke Carlsson, Strategichef.

Hållbarhetskommunikation
Vi står i dag inför stora utmaningar inom både klimatfrågor och social hållbarhet. Att ständigt utveckla ert hållbarhetsarbete blir därför allt viktigare. Hållbarhetsfokus bör genomsyra allt som sker i er organisation och självklart ska ni också kommunicera vad ni gör både internt och externt. Vi hjälper er att ge liv till berättelsen och vässa paketeringen för att engagera fler i den viktiga resan mot målet.
Vill du veta mer? Prata med Malin Rönnmark, Vice VD/Byråchef Stockholm.
Årsredovisningar
Glöm tiden då årsredovisning var en trött samling torra texter och sifferkolumner ingen orkar läsa. Vi på OTW ser årsredovisningen som en fantastisk möjligheter att sammanfatta året som gått och lyfta de många initiativ och planer som förverkligats. Med engagerande redaktionella texter, talande bilder och en snygg, skräddarsydd paketering kan er årsredovisning lyfta både ert varumärket och engagemanget för er som företag.
Vill du veta mer? Prata med Lotten Hellström Lidgard, Account Director.
Kvartalsrapportering
För noterade bolag är den löpande kvartalsrapporteringen central i kommunikationen. Den är inte bara ett utmärkt tillfälle att nå ut till era målgrupper utan också en värdefull möjlighet att kommunicera era proaktiva budskap. Med bra paketering och intressant innehåll blir er kvartalsrapport spännande läsning och en ögonöppnare för bolagets verksamhet ur flera aspekter. Vi kan berätta hur!
Vill du veta mer? Prata med Jonas Franzén, Affärsutvecklingschef B2B/Account Director.